Pogoji uporabe

POGOJI UPORABE

Splošne in ostali pogoji poslovanja spletne strani www.soulfood.si so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov Slovenije . Upravitelj je MAJA GOLOB. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke ob oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z nakupom potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

25. maja 2018 bo v državah Evropske unije (EU) začela veljati Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). Vsi osebni podatki bodo varovani v skladu z 11. členom Pravil ter v skladu s splošnimi akti organizatorja nagradne igre s področja varovanja osebnih podatkov, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti storitev,
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke,
• način plačila,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o morebitnih stroških za kupca,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

PONUDBA, CENE IN DOBAVNI ROK

Cena programa vsebuje DDV. Dostop do programa bo kupcu omogočen 24h po potrjenem plačilu, podatki za dostop pa sporočeni po elektronski pošti.

 

PLAČILO

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilo na TRR podjetja
  • plačilo na licu mesta – vezana knjiga računov

Smatra se, da kupec odstopa od pogodbe, če v primeru plačila ob določenem roku ne poravna zapadlih obveznosti do ponudnika.

 

VARNOST

Upravitelj spletne strani uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in naročil.

 

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če je to potrebno in kupec temu ne nasprotuje.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA

Kupec lahko program preizkusi za 30 dni. V primeru, da po vsem opravljenem delu ne dobi rezultatov ali dobi občutek, da mu način učenja ni všeč, bomo z veseljem vrnili denar (minus stroški obdelave) pod naslednjimi pogoji:

Rok za prošnjo za vračilo denarja je 29. dan od nakupa programa do 23:59.
– Kupec mora podati dokazilo o opravljenih vajah (da se prepričamo, da je kupec resnično sodeloval v programu) in podati poročilo o tem, kaj ni delovalo (da se lahko naučimo in program izboljšamo).
– Na podlagi prejetih dokumentov, se podjetje odloči, ali bo odobrilo vračilo denarja, ali ne.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil se vršijo prek istega sistema kot ga je kupec izbral za plačilo na začetku.

 

NEDOVOLJENO RAZMNOŽEVANJE VSEBINE

Kupec z nakupom programa pridobi dostop do vsebine programa in pravico do rabe teh vsebin za osebne namene. Vsebina programa ostaja intelektualna lastnina ponudnika. Kopiranje vsebine deloma ali v celoti v komercialne namene ter omogočanje dostopa do vsebine drugim s kopiranjem ali deljenjem podatkov za dostop ni dovoljeno. V primeru ugotovljenih kršitev kupec izgubi svoj dostop do vsebin ter pravico do vračila.

 

PRITOŽBE

Upravitelj spletnega portala www.soulfood.si mora kupcem omogočiti pritožbo po e-pošti in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe. V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v sedmih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Naslov za pritožbe: majcika.golob@gmail.com

 

OPOZORILO:

Razumem, da vloga Maje Golob in celotnega programa NI predpisovanje ali ocenjevanje mikro in makro hranil, zagotavljanje zdravstvene oskrbe; prehranska ali zdravstvena terapija; ali diagnoza, zdravljenje kakršnih koli bolezni, stanja ali druge fizične ali duševne bolezni človeškega telesa. Namesto tega naj program služi kot mentor in vodnik, ki strankam pomaga doseči cilje tako, da jim pomaga oblikovati in vpeljati trajnostne pozitivne spremembe življenjskega sloga. Razumem, da Maja Golob ne deluje v vlogi zdravnika, dietetika, psihologa ali kakršnega koli drugega licenciranega strokovnjaka. Nasveti, ki jih Maja Golob da, niso nadomestilo za nasvete strokovnjakov. Če sem v oskrbi zdravstvenega delavca, ali trenutno uporabljam zdravila na recept, razumem, da se moram o vsem prej posvetovati z mojim zdravnikom. Moja odločitev za delo z Majo Golob ni mišljeno kot nadomestilo za delo z usposobljenim zdravstvenim delavcem in tako sem za vse posledice odgovoren/na sam/a.

 

OSEBNA ODGOVORNOST

Potrjujem, da sprejemam polno odgovornost za svoje življenje in dobro počutje, kot tudi za zdravje in dobro počutje svoje družine in otrok ter vse odločitve, ki jih bom naredila med ali po tem programu.

Prevzemam tveganja, ki se lahko pojavijo v povezavi s tem programom, vključno s tveganjem poskušanja nove hrane ali prehranskih dopolnil, in tudi tveganj, ki so povezani z spremembami življenjskega sloga. Majo Golob in podjetje PRENA, Nenad Golob s.p. odvezujem odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi lahko nastala v povezavi s tem programom.

Podpis stranke :

Kraj, datum :

 

 

 

Prena, Nenad Golob s.p.

Beblerjeva 8

5280 Idrija

GSM : 041 644 521

mail : besoulfood3@ gmail.com

majcika.golob@ gmail.com

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni 01.04.2018.

 

S spoštovanjem!

Maja Golob